söndag 18 juli 2010

Sommarn så länge






Sthlm Marathon. Inspiration för min m2b, han har nu anmält sig till halvmaran i höst.



Hittade läskiga skogen i Rålis. L-y är cool i sin byxdress (jumpsuit?).












Då mina nyinköpta skor gick sönder i dragkedjan fick jag byta mot dessa då de andra inte fanns i min storlek. Dessa är de underbaraste skor jag ägt på evigheter. Tror att jag kommer minnas dessa som jag än i dag minns mina blå fuskskinn/mocka-stövlar med indianinspirerade tofsar på sidorna som jag hade när jag var typ 10 :)







Efter en heldag med 2 barn i huset så såg det ut såhär en eftermiddag. Däckad i soffan.







Besökte Orsa Björnpark på vår roadtrip i Dalarna.
Det fanns även varg och tiger i Orsa Björnpark.

En låång brygga (typ 620m)

Jag på bryggan.

Inga kommentarer: