söndag 13 juni 2010

Inte så mycket uppdateringar här. Har ett liv att leva igen.
I fredags åkte jag till gymmet, körde ett bra pass. Kanske lite för mycket styrketräning mot vad sjukgymnasten rekommenderar, men jag försökte att köra vettigt.
I lördags var jag även då på gymmet en sväng. Powerwalkade 75 min. Svetten rann. När jag hade gått 30 min ville jag börja jogga, men gjorde en överläggning med mig själv om det var värt att chansa (läkaren sa att jag borde vänta till hösten). Efter 40 min kom suget igen, men jag kom fram till att det var bättre att låta bli.

Annars så har vi varit på ikea och shoppat och jag har även köpt 4!! nya nagellack under denna helg, samt nya underkläder och lite annat. Har verkligen hamnat i ett shoppingsug,men det kan jag väl unna mig ibland.

Annars så blir det mycket fotbolls-VM nu.

Jo har ju ont i halsen nu också, tror det kan vara för att jag tränat så hårt i helgen, brukar ju bli så när man kommer igång efter ett uppehåll.

Kommande veckas höjdpunkt blir förhoppningsvis att min älskade vän K flytttar till Årsta denna helg.

Inga kommentarer: